Styrelsen är föreningens beslutande organ tillsammans med årsmötet eller extra allmänt möte. Styrelsen skall svara för föreningens verksamhet och tillvarata medlemmarnas intressen. Styrelsen består av ordförande samt lägst tre och högst sex ordinarie ledamöter samt lägst en och högst tre suppleanter som väljs av årsmötet för en mandattid om ett eller två år Email: styrelsen@csrk.se
|
|
|
|
|
Ordförande, ledamot i styrelsen sedan 2023. Jag är en nyfiken och intresserad förälder som gillar att engagera mig i mina barns olika aktiviteter. Vår dotter Hanne är TUK elev och hon älskar att hänga i stallet.
Hanna Wränghede
Vice ordförande, ledamot i styrelsen sedan 2020. Min dotter började på ridskolan och jag i vuxengruppen under 2019. Idag är min dotter TUK-elev.
Sekreterare, ledamot i styrelsen sedan 2021. Min dotter Elsa började rida på Compass 2018 efter flera år på en annan ridskola. Nu har Elsa egen häst, Carrera, och är fortsatt TUK-elev.
Ledamot sedan 2024. Jag är med här då jag vill ta chansen att stötta mina barn i deras intressen och lära känna både fler barn och vuxna inom sporten. Min dotter började 2022 som TUK-elev efter flera år på en annan ridskola.
Helena Jendelid
Ledamot sedan 2024. Vår dotter Rebecca är TUK-elev sedan 2022 efter att ha ridit ett antal år på en annan ridskola. Är själv utbildad ridlärare från Strömsholm och har ridlektioner som fritidssysselsättnig varje onsdagskväll på en annan ridskola. Hoppar även in som vikarie på Compass vid behov.
Paula Mackenzie
Suppleant sedan 2022. Min dotter Sigrid började på ridskolan 2019 och är numera TUK-elev. Jag själv red tidigare i vuxengruppen.
Suppleant sedan 2023. Jag har engagerat mig inom styrelsen då jag tycker att det är viktigt att vara med och bidra till att skapa goda förutsättningar för barn och unga att kunna ha en meningsfull fritid där de får utvecklas och utöva en idrott. Min dotter Helena började rida på Compass 2021 som ridskoleelev. Nu har Helena egen häst, Bizzan, och är även fortsatt TUK-elev.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|