På fredag är det dags för årets läskigaste tävling, Halloweenhoppet. Ta gärna med höst-/halloweenpynt att dekorera tävlingsbanan med. Vi bygger banan tillsammans kl 11:00, första start kl 12:00.

De tre främst placerade (avdelning A) är välkomna in till prisutdelningen till häst för hederspriser och ärevarv. På prisutdelningen kommer vi även dela ut ett hederspris för bästa maskeradklädsel. Även detta ekipage är välkommet in till häst. Alla felfria ekipage i avdelning B belönas med rosett vid utgången.

Vi kommer inte ha någon cafeteria denna gång.

Läs noga igenom all information på länkarna nedan. Banskissen hittar ni som vanligt på Instagram (fredag fm). 

Ruskigt välkomna!